Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2007 10:30 - Малко хумор от моето детство:
Автор: leif Категория: Други   
Прочетен: 2410 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 15.05.2007 14:20


image    -Абре искам да ви разкажа нищо из моита автобиография
За съжаление аз съм...Абе за съжаление аз съм...Абе женен съм бе,ма не ми са казва.Ма то жената не е у вън ,ми вътре-влязла в часовника...Ние в къщи имаме един голяааам стенен часовник-с кукувичка и едно еи такоз кръгло отдолу,дет са мандахерца насам натам,клати са тъй.Та да ви разправям що бели,що чудо ми е направил тоз часовник...не е за разправяне.Ма нека да започна отначало.

Нали знаете че ние мъжете много обичаме..абе ние мъжете много обичаме..да си мърмориме тъи...Та и аз една вечер са бях замърморил-бях са заприказвал с една бутилка,приказваме си,говориме си...та не разбрах кога мина времето.
Кат са прибрах вкъщи и жената кат отвори чекмежетата..Дабадабадаба..дабадабадаба.Бе викам си -туй женската уста ако произвеждаше електрическа енергия...България щеше да свети денонощно,без режими и атомни електроцентрали...
Викам-добре бе жена добре....няма повече.  Ама нали знаете че ние мъжете много лесно убещаваме,ма не го изпълняваме..Минаха два дни и пак зъкъснях,ма не закъснях много,в 2 часа са прибрах.Влизам аз,свалям дрехите и си лягам тихо ,ни мърдам,нит шавал,нито съм дишал..да не ма усетят.
Пак ма усетила тая моита зми...жена де.Насутринта пак кат утвори тая уста.365 думи в секунда...Дабадабадаба,дабадабадаба...Аз кат чуя първите две,другите на изуст ги знам....
Викам-добре ма жена,добре.Няма повече.Ма я ми кажи как разбираш в колко часа са прибирам?-Пък тя ми вика:
-Че нали си имаме часовник с куковичка.Ти кат са прибереш и кукувичката като каже-Кукуу,кукуу-значи часа я два.
Хаа мисля си аз,значи таз куковичка е била предателка.Идва ми да суля ся цървула и да и го пуля..Ма кат зема да го чупя,пак аз трябва да го купя..Чакай сега,друга работа ша напрая.
Следващата вечер са прибрах още по-рано-в три часа са прибрах..Га зе да ма издава тая кукувица...кукуу,кукуу,кукуу..че кат са разкуках и аз..Кукуу,кукуу,кукууу,та го направих десет часа.Сутринта жената вика:браво...и ти да са прибереш веднъж кат ората..
От тогаз са прибирам когат си искам и си кукам колкото си искам...
До тук добре,ма една вечер така са бях налюлял...ма не бях са напил чак толкова де.Бях изпил кило и двеста сливова ракия.Ма кат съм са прибирал,нит съм залитал,нит съм падал-щот съм ходил на четири крака..Туй мъжете да знаете на четири крака е много качествено и ефективно..Няма опасност да паднеш,щот си почти легнал..Караш,караш,па са опулиш да починеш,па пак караш,та когат стигнеш.Та и аз га съм са прибрал,незнам,ма на сутринта жената ми вика:
-Слушай,да вземеш тоз часовник с куковичката,да го занесеш на ремонт.
-Що ма???
-Ми ти снощи кат са прибра,куковичката кука четиииирсет и осем пъти...
Пък аз кат съм започнал съм забравил да спра.Кой знае може и на сън да съм кукал.
-И най интересно-вика-снощи впечатление ми напраи куковичката,хем кука    ,хем ...хъък...хълца


 



Тагове:   хумор,   моето,   малко,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leif - :))))))))))))))))))))))))))...
11.05.2007 14:43
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
2. elfche - :)))
22.05.2007 11:27
хахахаха ааа много забавна автобиография :))))
цитирай
3. diati - :))))))))
24.05.2007 22:17
:))))))))))))))))))))))))))..........:))))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leif
Категория: Други
Прочетен: 807236
Постинги: 95
Коментари: 1603
Гласове: 22255
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031