Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2007 17:06 - ***Румен Ченков***
Автор: leif Категория: Други   
Прочетен: 5455 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 26.06.2007 17:08


НОСТАЛГИЯ ПО ДЕТСТВОТО

Бих се радвал дете да съм днес –
малък палавник с шапка от вестник.
Щях да бъда богат като Крез,
а животът ми – толкова лесен.

Щях да виждам нещата така,
както само на мен ми се иска.
Всичко щеше да бъде игра
от вълшебния свят на Алиса.

А проблемите в днешния ден,
ще са части от приказка страшна.
Друг ще мисли за тях вместо мен
и за другите те ще са важни.

Бих се върнал години назад,
за да бъда безгрижен и весел.
Потопен в илюзорния свят,
който времето бързо отнесе.




ДУМИ

 
Не очаквай от мен да ти свалям звезди.
Силно мразя фалшивите думи.
Ако има Любов, ако тя победи,
няма нужда от тях помежду ни.

Мълчаливо очите ще търсят очи
и ръцете с ръце ще се слеят.
Разговаряйки с тебе така, ще мълчим,
а сърцата ни в ритъм ще пеят.

Устни с устни ще палят пожар -
дълго чакани, страстни минути.
Колко думи, изговорени с жар,
са потъвали в мрака нечути?

Няма думи - повярвай - за всичко това.
Любовта е безкрайна вселена.
Ще ни грабне несетно, дори без слова.
Ще е брод между тебе и мене.


ПОСВЕЩЕНИЕ

Искаш за теб да напиша куплети.
Казваш: "Нали затова си лоет.
Толкова много жени са възпети -
ти не написа за мен нито ред."

Може би права си. Толкова време
моите мъжки капризи търпиш.
Животът ти с мен е и радост, и бреме,
и отговорност - както твърдиш.

Аз съм с изменчив и труден характер.
Зная това и ти сторвам поклон.
Ти ме възпираш, щом хукна по вятъра
и ме обичаш, макар ветрогон.

Някога груб съм - ти ми прощаваш.
Сприхав съм - ти отговаряш ми с такт.
Лошите мигове бързо забравяш,
а любовта ми признаваш за факт.

Всичко, което до днес съм написал,
аз от сърце подарявам на теб.
Твоя е всяка задъхана мисъл!
Всеки изстрадан до болка куплет!



http://popoezia.hit.bg/ -стихове и проза на Румен Ченков

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Не бях чела стиховете на Румен Ченков.
26.06.2007 17:41
Благодаря ти, че ми даде тази възможност!
Чудесна поезия!!!
цитирай
2. sibila - ***
26.06.2007 19:46
Мисля, че поетите обичат сами да представят стиховете си и да четат отзивите и коментариите , особено когато и те са във виртуалното пространство .
цитирай
3. leif - Така е
26.06.2007 19:53
Е автора има линк към постингите и ще си види и тези коментари.А и не смятам да поствам всичките му стихове..под стиховете има линк към неговия сайт-за който иска да се запознае по-добре с творчеството му.
цитирай
4. diamant1965 - Йеее,нови стихове на Ченков!
26.06.2007 23:03
Не бих могла да пиша каквито и да било коментари на такива прекрасни стихове!Нямам думи...Искам само да ги чета!
цитирай
5. charm77 - Невероятно
26.06.2007 23:21
когато прочетох тези стихове, нещо в мен трепна
цитирай
6. viovioi - да наистина,
27.06.2007 09:37
страхотни са.Благодаря и аз.Лек ден)
цитирай
7. borabora - Посвещение ме просълзи....
27.06.2007 13:36
Посвещение ме просълзи....
цитирай
8. viovioi - на мен пък ми прозвуча като извинение...
27.06.2007 17:08
И аз го разбрах като малко страннено и късно признание ,но не за любов, а по скоро за уважение и респект.Защото поета е имал други вдъхновения и се чувства виновен и тъжен когато е упрекнат, че нищо не е посветил на" жената която му постла легло"))И винаги е до него и го подкрепя.Тъжно е така.Но това е само един хубав стих!Поздрави))
цитирай
9. avk - браво мога само да кажа, находката е ...
27.06.2007 21:11
браво мога само да кажа, находката е много добра.
цитирай
10. injnina - Благодаря!
27.06.2007 23:25
Запознах се с един нов автор благодарение на твоя постинг!
Поздрави!
цитирай
11. evelin - Румен Ченков /кумеца/ е един от редакторите в поетичния сайт "Откровения" и невероятен автор...
28.06.2007 19:18
Докоснах се до личния му сайт благодарение на теб...
А изпълнението на "Помниш ли..." е с божествения глас на Аско /щастие е да имам за приятел тази широка родопска душа/... Чу ли го вече!? Направи го пак, и пак... :))) Прегръдка от мен...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leif
Категория: Други
Прочетен: 807343
Постинги: 95
Коментари: 1603
Гласове: 22255
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031